Helgen 16-17 Maj

Jaa, det finns nog folk som haft för sig lite roligare saker än jag under helgen :) Varit och hjälpt till med ett avlopp, Och få vad det stank haha.. burigt grejer, jävlats och rivit tapeter.. har kännt mig enormt fräch :P men det har varit skoj på sitt lilla vis. Grillat blev det så klart med, och en massa kaffe ! :) Föresten så fick ja lite panik där på lördags eftermidda, syrrans lill-jänta började få röda prickar på kroppeen vilket alla trodde var Vattenkoppor. Fan tänkte jag - jag har inte haft det och jag vill inte ligga i sängen och se ut dom en prickigkorv med 40 G feber. Inte ha jag tid med det nu när jag har massa att göra, och när det börjar bli sommar.. NåJa, som tur var visades det på söndagen att det var nått annat, det började försvinna.. som tur var. Fan, man kan ju bli jätte sjuk av sånt där när man är äldre, och ännu värre blir det om det slår över och blir bältros.. :( Jag lärde mig då en sak, ska hålla mig i från små barn med röda prickar :)
Skulle komma en snubbe att kika på bilen på lördag förmidda, men det blev inget. Så bilen är kvar.. I fredags kväll for jag och köpte en gammal bil som jag ska försöka komma överens med ett tag framöver, Bara bil skrälle lyssa på vad jag säger och kör och gör som ja vill så ska det nog inte vara några större problem. HAHA, var mitt inne i skogen i ingenstans och köpte bilen, där.. just där så fick jag syn på en gammal mack, BP !

    En BP mack´s skyllt, en koncentrerad jag som kör och Katten som njuter av solen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0